Друк 

Для оформлення індивідуального членства в УФІБ необхідно виконати наступні кроки:

1. Написати заяву, заповнити анкету члена УФІБ (завантажити).

2. Отримати рекомендаційні листи від двох членів Федерації.   

3. Сплатити вступний внесок на розрахунковий рахунок Федерації.

4. Надіслати заяву, анкету, 2 рекомендаційні листи та копію квитанції про сплату до секретаріату УФІБ.

5. Електронну копію заяви надіслати — Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Для оформлення колективного членства в УФІБ необхідно надати такі документи:

1. Витяг з протоколу загальних зборів підприємства.

2. Копію першого листа статуту, де є позначки про реєстрацію підприємства.

3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію.

4. Заяву.

5. Анкету члена УФІБ (завантажити).

6. Рекомендаційні листи від двох членів Федерації.

7. Копію платіжного доручення про сплату вступного внеску на розрахунковий рахунок Федерації.



Вищезгадані документи потрібно надіслати до секретаріату УФІБ, а електронну копію заяви — Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Про прийняте рішення щодо вашого членства в УФІБ ми повідомимо вас письмово не пізніше 3 місяців з дати реєстрації ваших документів.

 

За консультаціями щодо оформлення документів на вступ до УФІБ та отримання рахунку на сплату внесків просимо звертатися до менеджера секретаріату УФІБ Юлії Бабій.